niedziela, 19 kwietnia 2015

Zabierz się za siebie!- WSTĘP

Pisałam parę dni temu, że Ewa Chodakowska zmieniła moje życie i że wiele jej zawdzięczam. Stwierdziłam też, że przyszedł moment w którym zamarzyłam o cudownych udach i płaskim brzuchu. Kiedy zaczynałam ćwiczyć z Ewą chciałam zrzucić kilogram, może dwa. Dzisiaj wskoczyłam na wyższy poziom i chcę wyszczuplić uda, popracować nad pośladkami i brzuchem. W związku z tym przygotowałam sobie sama dla siebie wyzwanie o nazwie "Zabierz się za siebie!", które trwa dokładnie 4 tygodnie. Codziennie będę dzieliła się z Wami moimi postępami i porażkami, bo takie pewnie też będą. Po tych 28 dniach zrobię wielkie podsumowanie i mam nadzieję, że zobaczę pierwsze efekty, które zmotywują mnie do dalszej walki :). Przejdźmy teraz do szczegółów.

Zabierz się za siebie!
Czas trwania wyzwania to 28 dni podzielone na 4 tygodnie. Każdy tydzień rozpoczyna się postem, w którym przedstawiony zostanie cel na dany tydzień i program ćwiczeń. Dla mnie ważne jest to, że każdego tygodnia będę sobie dokładała cel. Oznacza to tylko tyle, że jeśli w pierwszym tygodniu zamierzam np. rzucić gazowane napoje to w drugim tygodniu oprócz tego rzucę jeszcze np. białe pieczywo. Z doświadczenia wiem już, że rzucenie wszystkiego wiąże się z porażką. W związku z tym swoje słabości i błędy będę eliminować stopniowo. 
Jeśli macie ochotę, to możecie przyłączyć się w dowolnym momencie. Możecie w komentarzu pisać, jakie są Wasze cele, jaki trening zaliczyliście w danym dniu. Możemy wspierać się wzajemnie :). Będę dzieliła się z Wami tym co zjadłam, Wy możecie zrobić dokładnie to samo :). 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz